مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-18سياسي

میزگرد رسانه | کنشگر مجازی موفق چه کسی است؟


کنشگران مجازی باید این رسالت را بر خود لازم بدانند تا در حوزه تبلیغ دین به ویژه ترویج فرهنگ عاشورایی در فضای مجازی به ارائه محتوای مناسب بپردازند.

- خبرگزاری فارس - گروه رسانه: همزمان با فرا رسیدن ایام محرم الحرام 1442 هجری قمری و در راستای تولید و توزیع محتوای فاخر در ارتباط با حماسه حسینی (ع) و مکتب اهل بیت (ع) و همچنین رشد کنشگران و مبلغان عاشورایی در فضای مجازی هفتمین سوگواره مجازی اشراق به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و با یاد روحانی مجاهد مرحوم حاج احمد خسروی برگزار شد.

  گرافیک، عکس، کلیپ، متون ادبی، ایده های نو و کنشگران عاشورایی از جمله بخش های این سوگواره به شمار می رود.

در این دوره برای اولین سال موضوع و بخش کنشگران عاشورایی اضافه شده و امسال به کنشگری فضای مجازی و کنشگران رسانه های نوین می پردازد.

به همین بهانه میزگرد کنشگری مجازی اجتماعی در هندسه فرهنگ عاشورایی با حضور اساتید عالی بخش کنشگری این سوگواره، حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک خطیب مشهور و عضو هیأت علمی دانشگاه هنر، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی اسماعیلی رییس مرکز هنر و رسانه بنیاد هدایت و مدرس فضای مجازی، فضه سادات حسینی گوینده خبر و فعال رسانه ای، سید بشیر حسینی رییس المپیاد سواد رسانه و عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد رسانه | کنشگر مجازی موفق چه کسی است؟

میزگرد رسانه | کنشگر مجازی موفق چه کسی است؟